Update vanuit de hitte!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Aletta - WaarBenJij.nu Update vanuit de hitte!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Aletta - WaarBenJij.nu

Update vanuit de hitte!!

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

18 Juli 2009 | Turkije, Marmaris

Alweer halverwege juli, alweer bijna 8 weken hier. De tijd gaat veel te snel!!! M'n logjes laten af en toe even op zich wachten, maar dat komt omdat ik nu even fulltime aan het werk ben en daardoor niet altijd genoeg tijd (of energie) heb om uitgebreid een stukje te typen. Afgelopen maand heb ik namelijk nog parttime gewerkt: 4 a 5 dagen in de week. Financieel was dat niet heel gunstig natuurlijk, zeker aangezien er dit jaar ook een maandelijkse huur betaald moet worden, maar ontzettend relaxed was het wel. Een paar dagen werken en een paar dagen relaxen of mee op de boot om zelf te duiken. Heerlijk. Momenteel is het werken best pittig; het is echt extreem warm (vandaag was het rond 18.00 nog steeds 40 graden) en er is weinig wind. Had een paar dagen geleden iets te lang zonder pet op in de zon gelopen en waarschijnlijk ook net een beetje te weinig gedronken, voelde me diezelfde avond echt even niet heel erg goed.. Binnen in huis begint de temperatuur ook behoorlijk op te lopen en de eerste gekke dromen als gevolg van de warmte zijn alweer geweest. Zo had ik een paar nachten geleden m'n vliegtuig naar Nederland gemist en was ik alle mensen op het vliegveld aan het vragen of ze toevallig niet iemand hadden achtergelaten, zodat ik hun ticket kon overnemen. (En nee, deze droom betekend niet dat ik al terug wil naar Nederland! ;) ) Werd ook alweer een paar keer wakker terwijl ik rechtop in bed zat. Geen idee waarom, maar het is maar goed dat ik nu op een matras slaap en niet op een echt bed, want opstaan gaat nu een stukje moeilijker en dat beperkt het risico van slaapwandelen misschien wat.

Onze inboedel is recentelijk uitgebreid met een -jaja- laptop en een -jaja- samsung lcd-televisie. De televisie doet het (nog) niet, maar hij staat wel heerlijk mooi te glimmen in onze verder behoorlijk lege huiskamer. All sponsored by Joe en zijn vrouw Claire, vaste gasten van Nautilus, die nogal dol zijn op Serhat. En stiekem nu ook een beetje op mij, haha. Joe heeft geld, op een klein beetje dubieuze wijze verkregen, en hij geeft het ook erg graag uit. We zijn een paar avonden met hun wat wezen drinken en een avond echt goed gaan stappen. Heb die avond van 22.00 tot 5.30 aan de wodka-red bulls gezeten, de halve avond met rode duivelhoorntjes op staan dansen (was vergeten dat ik ze op had tot ik bij thuiskomst in de spiegel keek..) en meen me vaag te herinneren woest geflirt te hebben met een Rus-met-cowboyhoed in een te klein en roze hello kitty shirtje. Big oops. Gelukkig heeft Serhat me 'gered' van making a big mistake. Lag uiteindelijk te stuiteren in m'n bed van alle red-bulls, maar hoefde gelukkig niet te werken de dag erna.
De televisie is dus nog precies nul keer in gebruik geweest, maar dat we nu een laptop hebben is echt geweldig. Nadeel is wel dat Serhat en ik nu echt een beetje huismussen aan het worden zijn en de meeste avonden met zonnebloempitjes of chips (en zo af en toe een wodka natuurlijk :P ) op het balkon filmpjes zitten te kijken. Om mams even te citeren: 'jullie lijken wel een 10 jaar getrouwd stel'. En dan hebben we ook nog eens geen sex met elkaar. 'jeetje.. 40 jaar dan..'

Moet wel bekennen dat ik een paar weken geleden ben 'vreemdgegaan'... Heb namelijk gedoken met divers delight, de duikschool waarbij Priscilla een paar jaar geleden gewerkt heeft. Leuke ervaring, andere mensen, hele weirde tanks, leuke andere divesites en voor de verandering eens een keer een andere stempel in m'n logboek, maar.. nautilus blijft favoriet. Had nog wel netjes toestemming gevraagd om met hun te duiken, maar het werd alleen maar toegejuigd, omdat ik zo eens kon zien hoe het er op andere duikscholen aan toegaat.

Verder ben ik totaal in de ban van mijn persoonlijke wondermiddel supradyn. Was een beetje energieloos aan het worden, maar supradyn is echt een uitkomst. Mooie bruine ronde pilletjes ter grote van een m&m, vol met vitamines die energie geven! :D

Hm... tot slot nog even kort nieuws:
- heb m'n eigen duikmasker en ben er heel blij mee!
- m'n suffe ex van 4 jaar geleden schijnt getrouwd te zijn met een vrouw die bijna twee keer zijn leeftijd is en schijnt ook nog eens in Nederland te wonen. Kreeg dit nieuws terwijl ik met m'n rode hoorntjes stond te dansen op de beats van Tiesto, maar ben er speciaal voor stil gaan staan om even heel hard te lachen.. Ne kadar büyük aptal!
- ben al zeker anderhalve week niet bij de pizza tomato geweest. Het valt nog mee dat ze geen opsporingsbericht naar me aan het verspreiden zijn. Hoe dan ook, de pizza-score is inmiddels wel weer behoorlijk ontelbaar.

Voor alle vakantiegangers: fijne vakantie!

Jullie zien het volgende berichtje wel weer verschijnen.. ;)

Zweterige kussen,
Aletta.

  • 18 Juli 2009 - 19:07

    Loura:

    Je vermaak je wel en geniet ervan. Ik ben gewoon jaloers ;-).

  • 19 Juli 2009 - 08:07

    Gonnie:

    Lieve Aletta, fijn dat je het zo naar je zin hebt, zorg goed voor jezelf! dikke kus


  • 19 Juli 2009 - 08:51

    Anouk :

    Klinkt goed mietje!
    Die ex van 4 jaar geleden.. bedoel je daar "superman" van kuiltje mee? Hm....
    Anyway, werk ze, enjoy en geniet! x

  • 19 Juli 2009 - 12:06

    Janienke:

    Woouw, eindelijk weer een beetje leven te merken uit turkije! =)
    Cool dat je het nog steeds zo naar je zin heb, behoorlijk aan het feeste zo te lezen! Ik ben jaloers! Ik zie je over 50 jaar misschien ooit wel is verschijne, xD kom je nog naar Anika dr Bruiloft?!

    Dikke kus & Enjoy!

  • 19 Juli 2009 - 12:10

    Priscilla:

    Zal ik binnenkort dan ook maar "vreemdgaan"?

    Tot volgende week maandag.

    Kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Turkije 2009

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

"Afscheid nemen bestaat niet"

17 Oktober 2009

The end is near....

23 September 2009

Turkey for Holland: update over vanalles!

15 Augustus 2009

Hoest en kippenlongetjes

18 Juli 2009

Update vanuit de hitte!!
Aletta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 20940

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 20 Februari 2014

Bali & Australië

26 Mei 2009 - 31 Oktober 2009

Turkije 2009

28 Mei 2008 - 04 November 2008

Turkije 2008

10 Juli 2007 - 05 September 2007

Turkije 2007

Landen bezocht: