Yes, i'm still alive!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Aletta - WaarBenJij.nu Yes, i'm still alive!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Aletta - WaarBenJij.nu

Yes, i'm still alive!!!

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

06 Juli 2009 | Turkije, Marmaris

Selam!! Voor alle mensen die inmiddels denken dat ik van de aardbodem verdwenen ben: ik leef nog!!
Had laatst een heel verhaal getypt over het werk de afgelopen weken, feestjes van de afgelopen weken en het aantal genuttigde pizza's en wodka's ( :P ) van de afgelopen weken, maar net voordat ik alles netjes kon opslaan en kon copy-pasten naar m'n waarbenjij.nu liep internet vast en kon ik niet anders dan alles afsluiten. Het is nu na tien uur 's avonds, heb ontzettende honger, dus ga eerst een move maken richting de piliç ev voor een kip kebap sandwich, maar zal bij deze plechtig beloven snel een uitgebreide update te plaatsen! :)

Tot snel en groetjes vanuit warm warm Marmaris!

  • 06 Juli 2009 - 20:32

    Tante Gonnie:

    He,he,eindelijk weer een berichtje (ha,ha). Je bent zeker al onwijs bruin en je hebt het natuurlijk veel te druk om het thuisfront op de hoogte te houden, nou ik hoor alles van je moeder hoor, doei lieverd geniet maar lekker!! dikke kus

  • 07 Juli 2009 - 07:41

    Nicht Carolien:

    Gelukkig, ik maakte me al zorgen ;) Het regent hier inmiddels weer gewoon, dus geniet maar lekker daar. Ik zal het optreden van je moeder voor je filmen, dan mis je niets, haha.
    liefs

  • 07 Juli 2009 - 22:18

    Pris:

    Aletta Hanim!

    Mis jou! Succes met je fulltime baan en gelukkig houden wij elkaar regelmatig telefonisch op de hoogte.

    Spreek je snel.

    Optum

  • 09 Juli 2009 - 17:20

    Anouk :

    Mietje!
    Fijn te lezen dat je nog leeft.. Maar he, even een vraagje... zit jij er eind sept. nog?
    Ferhat en ik overwegen de laatste week van sept en eerste week van okt die kant op te gaan.....
    Ik hoor het wel.. have fun, enjoy!
    Liefs

  • 12 Juli 2009 - 15:26

    Marjan:

    Eindelijk heb ik je berichtjes gelezen. Heel erg leuk! Ik ga nu vaker kijken hoor. De wodka's smaken goed in Turkije zo te horen. Geniet er maar lekker van. Hier gaat alles z'n gangetje, Enya heeft nu vakantie dus het is voor mij gedaan met de rust. Haha.Kun je niet een paar graadjes warmte hierheen sturen? Wij waaien hier uit onze verschoning en ik wil deze vakantie ook wel een paar keer met Enz naar het zwembad! Nou dame veel plezier nog en je hoort nog van ons.
    Liefs van C,M en E

  • 12 Juli 2009 - 15:38

    Enya:

    Hoi Aletta. Deze week ga ik naar de speelweek. Ik heb er zin in. En ik ga in de tent slapen met Linda. Gaat het goed met jou? Veel liefs van Enya

  • 20 Juli 2009 - 10:49

    Brenda:

    He Alet,

    goed om te horen dat het allemaal super is daar! Maar wat wil je ook met zon, strand en pizza ;)! Heel veel plezier nog daar. Ben stiekem wel jaloers ;).

    Dikke Kus Brenda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Turkije 2009

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

"Afscheid nemen bestaat niet"

17 Oktober 2009

The end is near....

23 September 2009

Turkey for Holland: update over vanalles!

15 Augustus 2009

Hoest en kippenlongetjes

18 Juli 2009

Update vanuit de hitte!!
Aletta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 20949

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 20 Februari 2014

Bali & Australië

26 Mei 2009 - 31 Oktober 2009

Turkije 2009

28 Mei 2008 - 04 November 2008

Turkije 2008

10 Juli 2007 - 05 September 2007

Turkije 2007

Landen bezocht: