Flight 9 278, final destination MARMARIS! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu Flight 9 278, final destination MARMARIS! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu

Flight 9 278, final destination MARMARIS!

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

25 Mei 2009 | Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Even snel een berichtje op m’n laatste dag in Nederland voor voorlopig. Over 24 uur zit ik in het vliegtuig en begeef ik me hoog in de lucht ergens tussen Nederland en Turkije. M’n koffer is voor 80 procent gepakt, maar nu al veel te zwaar. Ook m’n handbagage gaat met twee grote tassen vol ruim over de toegestane 8 kilo, maar what’s new..

Weer een zomer Turkije. Zoals ik mezelf en heel veel anderen heb beloofd wordt het nu echt de laatste zomer. Dat wil zeggen, de laatste zomer dat ik daar aan het werk ga. Het is een heerlijk leven zo en ik weet ook heel goed dat ik een ontzettende geluksvogel ben dat ik de mogelijkheden heb om het al een paar jaar lang zo te doen, maar ik besef me ook wel dat het ook een keer genoeg moet zijn..
Maar goed, voorlopig sta ik nog aan de voet van ruim 4 maanden zon, zee, duiken en hopelijk net zoveel lol als vorig jaar. Kan alleen maar zeggen dat ik er weer ontzettend veel zin in heb!

Voor wie het even gemist hebben: ik ga weer werken voor Nautilus Diving Center, dezelfde duikschool als vorig jaar. Aangezien de duikschool dit jaar geen staffhouse heeft, ga ik samen met Serhat, een van mijn twee huisgenoten van vorig jaar, een appartementje huren in het centrum van Marmaris. Wordt ongetwijfeld weer supergezellig.

Verder beloof ik bij deze plechtig m’n weblog wat vaker te updaten dan vorig jaar, ga echt m’n best doen regelmatig wat te schrijven. :D Voor de sms’ers en bellers: als het goed is werkt m’n Turkse simkaart van vorig jaar nog steeds en heb ik dus nog hetzelfde nummer: +90 539 8544 505.

Een hele fijne zomer iedereen! Tot over een paar maanden!

Groetjes en liefs,

Aletta.

  • 25 Mei 2009 - 11:57

    Sushi:

    Kiiizzzzz!

    Yeah zodirect ben je hier in Turkiye! Kom je maandag opzoeken he?! Dus snel op zoek naar een huisje! Zie je snel.

    Goede vlucht.

    Kus

  • 25 Mei 2009 - 13:12

    Loura:

    Hmmm, jij en zeggen dat het je laatste zomer is ;-). Maak er wat van en heel veel plezier. xx

  • 25 Mei 2009 - 13:56

    Mariska:

    Hi!
    Leuk dat je je site weer gaat bijhouden. Ben benieuwd hoe het gaat zijn in Marmaris, maar het wordt ongetwijfeld een mooie zomer.
    Ik wens je alvast een heel goede reis en ik blijf je volgen!
    Liefs Mariska

  • 25 Mei 2009 - 16:19

    Suus:

    Lieffie!! ik ga onze relax en hang en drank zondagen missen!!
    Maar ik zie je snel, als ik van Rhodos kom!!
    Dikke kus and keep me posted!!
    xxxxxx

  • 25 Mei 2009 - 19:34

    Anica:

    Hey Meis!!

    Een goede reis meis, en heel veel plezier weer!!!

    Geniet er van!!!
    Liefs Anica:-)

  • 25 Mei 2009 - 21:20

    Hafat:

    Hey veel plezier!!


  • 27 Mei 2009 - 17:56

    Gonnie:

    Hey nicht, veel plezier daar en geniet ervan meissie, wel voorzichtig doen hoor!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Turkije 2009

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

"Afscheid nemen bestaat niet"

17 Oktober 2009

The end is near....

23 September 2009

Turkey for Holland: update over vanalles!

15 Augustus 2009

Hoest en kippenlongetjes

18 Juli 2009

Update vanuit de hitte!!
Aletta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 20948

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 20 Februari 2014

Bali & Australië

26 Mei 2009 - 31 Oktober 2009

Turkije 2009

28 Mei 2008 - 04 November 2008

Turkije 2008

10 Juli 2007 - 05 September 2007

Turkije 2007

Landen bezocht: