Ready for TakeOff! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu Ready for TakeOff! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu

Ready for TakeOff!

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

09 Juli 2007 | Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Nou ja.. zo goed als "ready" dan, want als ik me omdraai zie ik een veel te volle koffer met overgewicht, waar eigenlijk nog het een en ander uit gehaald moet worden en een handbagagetas waarover ik nog steeds twijfel of het wel een geschikte tas is voor handbagage.. Ook is m'n kamer nog één grote bende die nog opgeruimd had moeten worden, had ik eigenlijk hier en daar nog even gedag moeten zeggen, m'n bagage nog even een keer moeten checken, m'n wenkbrauwen nog moeten epileren, m'n nagels nog moeten vijlen, en, en, en...
Als je 't dus zo bekijkt ben ik misschien nog lang niet klaar, maar toch voel ik me er ontzettend klaar voor! Türkiye, ben geliyorum! Heb er zin in!!! Via deze weblog zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van alles waar ik mee bezig ben, dus zal m'n best doen om 'm regelmatig te updaten!

Lieve iedereen, tot over een week of 8!!!

xxx

• 09 Juli 2007 - 20:27

Daan :

Heej Aletta,

heel veel plezier in t warme zuid oosten :)

• 10 Juli 2007 - 06:41

Loura:

Ik ben nu echt even jaloers, ik wil mee ;-)

• 10 Juli 2007 - 11:54

Leonie:

Heel veel plezier!!

• 10 Juli 2007 - 12:14

Marjon:

Hey Aletta,
    Heel veel plezier daar in Turkije.
    Groeten van Marjon

• 10 Juli 2007 - 14:22

Brenda:

Hee Alet,

heel veel plezier daar in het zonnige Turkije! Komt wel goed denk ik ;)

Kus Brenda

• 10 Juli 2007 - 18:02

Kimberly:

Ha aletta!

Relaxt en vooral veel plezier in turkije!! Als jij je site een beetje bijhoudt zal ik hem zeker lezen! ;) Superleuk!

x Kimberly

• 11 Juli 2007 - 06:04

Petey:

He Aleta! Veel plezier in Turkije! en tot snel he ;)

• 11 Juli 2007 - 16:43

Priscilla:

Canim!

Ben heel erg blij voor je. Je hebt het verdient, maar loop wel over van jalouzie haha. Ga echt proberen om je te bezoeken. Doe iedereen de groeten daar en pas goed op jezelf.

Optum,

Priscilla

• 11 Juli 2007 - 17:48

Rebelle:

Ik wacht al vol spanning op je eerste verslag vanuit turkije!
    xxx

• 12 Juli 2007 - 16:54

Janienkjeee:

Eyy meis..
    Ik wast helemaal vergete dat je ging je was niet gekome en ik zou dan nog langs kome:$
    Ik schaam me diepdiepdiepdiep!
    aar Ik zie je over een tijdjee weer:D
    En,,Jaa Veel plezier in turkije;)

Xxjess Janienkee