Doei! :) - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu Doei! :) - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu

Doei! :)

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

02 December 2013 | Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Guided by a beating heart
I can't tell where the journey will end
But I know where it starts...

Tas ingepakt. En toen weer uitgepakt. En weer ingepakt, uitgepakt, ingepakt.. Maar uiteindelijk staat alles klaar voor vertrek. Morgen om half 9 vertrek ik richting Schiphol en vlieg ik om 12.25 richting Hong Kong en Bali. Na een week op Bali zal ik doorvliegen naar Cairns, waar m'n reis langs de oostkust van Australië gaat beginnen. Nog even en ik zie het Great Barrier Reef 'in het echt', whoehoee!
Gek genoeg nog weinig last van zenuwen, wel heel veel zin! :)

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve appjes, telefoontjes, kaarten, smsjes en mails! Ik ga heel erg genieten en zal (proberen) gezond en veilig weer terug (te) komen, haha!

Xx Aletta.

  • 02 December 2013 - 22:14

    Priscilla:

    Ik stond gewoon nog in de mailinglijst, fijn!

    Heel veel plezier meisje! Ben nu al nieuwsgierig naar wat je allemaal mee gaat maken. :).

    Goede reis xxxx

  • 05 December 2013 - 13:57

    Nettie:

    Hoi lieverd, dacht eerst dat ik weer een inlogcode nodig had, maar dat was gelukkig niet nodig.
    We kijken uit naar het vervolg van je avonturen.
    Veel plezier.
    Dikke kus van ons.

  • 07 December 2013 - 10:36

    Els Drost:

    Hoi Aletta

    ik zag vanmorgen pas dat je een reisverslag bij ging houden op waarbenjij.nu
    ik heb je gelijk bij mijn favorieten gezet dan mis ik geen verhaal.
    heel veel plezier en denk aan onze afspraak!!

    goede reis

    Els

  • 09 December 2013 - 10:25

    Gonnie :

    ik wacht met spanning af, zie ook je dingen op facebook hoor!! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Bali & Australië

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2014

Cheerio Oz!

28 Januari 2014

Outback Jackie :)

19 Januari 2014

Quick update!

03 Januari 2014

Happy New Year from Sydney!

24 December 2013

Merry X-mas!
Aletta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 20954

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 20 Februari 2014

Bali & Australië

26 Mei 2009 - 31 Oktober 2009

Turkije 2009

28 Mei 2008 - 04 November 2008

Turkije 2008

10 Juli 2007 - 05 September 2007

Turkije 2007

Landen bezocht: