There I go, again!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu There I go, again!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d IJssel, Nederland van Aletta - WaarBenJij.nu

There I go, again!!

Door: Aletta

Blijf op de hoogte en volg Aletta

27 Mei 2008 | Nederland, Ouderkerk a/d IJssel

Na een vakantie in 2004, een hele zomer in 2005, twee gedeeltelijke zomers in 2006 en 2007 en nog wat korte reisjes tussendoor, sta ik op het punt om weer voor minimaal 3 maanden richting Turkije te vertrekken. Over minder dan 19 uur stijgt HV749 op vanaf Schiphol, met mij op stoel 22a, om vervolgens om 10.45 Turkse tijd te landen op het vliegveld van Dalaman. Verwacht uiteindelijk rond 13.00/13.30 in Marmaris te zijn, waar ik eerst nog een paar dagen lekker vakantie kan gaan houden, want begin pas 1 juni met werken bij Nautilus Diving Center (http://www.nautilusdivingcenter.com).

Geen zenuwen voor vertrek, alleen maar heel veel zin. Another summer in Turkey, ik ben er klaar voor!!! Afgezien van het feit dat nog steeds al m'n kleding en spullen heel erg naast m'n koffer liggen i.p.v. erin en ik een zeer sterk onderbuikgevoel heb dat alles bij elkaar eerder in de richting van de 30 kilo gaat komen dan in de buurt van de 20, maar ach.. ook dat komt vast wel weer goed..

Fijne zomer iedereen! Ik hou jullie op de hoogte!

Kus,
Aletta.

Ps. Turks mobiel nummer van vorig jaar werkt nog steeds: +90539 8544 505!

• 27 Mei 2008 - 11:21

Priscilla:

Hey Letje,

Ik vind het super voor je, maar ben ook wel een tikkeltje jalours.....
    Gelukkig zien we elkaar over ruim een maand in Alanya. Kijken of daar nog wat te beleven valt en ik zal natuurlijk proberen om je deze zomer ook ff op te komen zoeken in Marm.

Geef al mijn vriendjes en vriendinnetjes in Marm dikke kussen en knuffels van mij.

Bel je snel met mijn turkse tel.

Dikke kus,

Sushi

• 27 Mei 2008 - 17:20

Marjon Kasbergen:

Hey Aletta,
    Veel plezier in Turkije. Weer lekker genieten daar!
    Dikke knuffel van Marjon

• 30 Mei 2008 - 10:33

Daniel :

hey Aletta,

veel plezier met de vakantie en het werken. ga je zelf ook duiken?

groetjes
    daan

• 01 Juni 2008 - 15:03

Corrie:

hey aletta
    hoe was je eerste werkdag overleeft?!
    wah hoop dat het daar beter weer is als hier voor je want ga bijna gillen

-x- corrie

• 11 Juni 2008 - 16:31

Loura:

He vakantieganger ;-). Hoe gaat het nu met je? Jou kenende heb je het prima naar je zin. Maar vergeet ons loonslaven niet te vermaken met je avonturen.

• 26 Juni 2008 - 23:58

Jorien:

tijd voor een update?
    kus

• 27 Juni 2008 - 14:05

Nettie:

We zijn intussen wel toe aan een vervolg van je reisverslag!!!!.Liefs, mam.

• 18 Juli 2008 - 20:52

Gonnie:

he nicht, heb je het naar je zin??
    liefs gonnie